(Android/iOS) The Myth Seekers 2: The Sunken City fuskkodgenerator primogems
Mar 5, 2022 23:18:32 GMT -5
Post by beachquibrididof on Mar 5, 2022 23:18:32 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ The Myth Seekers 2: The Sunken City ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ The Myth Seekers 2: The Sunken City IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkodgenerator primogems ▞▞▞
▞▞▞ The Myth Seekers 2: The Sunken City 2022 version ▞▞▞
Det här är det bästa spelet jag har spelat och verkligen njutit av från Artifex Mundi på länge. Det är en ny typ av kreativ handling med en unik och intressant historia. 😃❤Bra tid att spela.
Coolt spel!!!!! Det här är andra gången jag spelar det här spelet, jag tycker fortfarande att det är coolt!!!!
inte ens 5 minuters spel
4,99 i månaden??? hejdå
Jag njuter så mycket av det här spelet. Fantastisk historia, fantastiska karaktärer och minispelen är roliga xxx
Bra spel så här långt. Inte för lätt men tillräckligt för att vara trevlig.
Jag gillade verkligen det här spelet för vad jag fick. "Demon" är väldigt kort. var finns de fullständiga spelen nu. Jag brukade kunna avsluta hela spelet utan att behöva betala n och jag betalar inte nu. Kommer att avinstallera.
Jag gillar Artifex Mundi-spel och det här är långt över genomsnittet.
Bra spelprov för kort
Jag tycker om spelet, älskar färgen på bitarna du måste hitta, jag kan spendera timmar på att spela det
Olika nivåer är bra. massor av pussel och jättekul
Will Hero Spillehall qujt
Ännu ett bra spel från Artifex Mundi!
The Myth Seekers 2: The Sunken City ጀብዱ kkej
Går lite långsamt men ett bra spel
Jag gillade verkligen historien och karaktärerna. Jag kände bara att det var alldeles för kort för priset. Jag avslutade huvudberättelsen på en och en halv timme, bonuskapitlet var bara 20 minuter långt. Det verkar som om historierna blir kortare men dyrare. Jag älskar dina spel men om de kommer att kosta mer borde de vara längre. När de var billigare var de längre, särskilt bonusnivån.
inte säker på resten av spelet, men hela 7 min (wow kort) demon var bra
Fantastisk historia och snabbt flödande interaktiva scenbyten. Bra jobbat killar
Kan inte öppna på note9
Ond
Älskar det
The Myth Seekers 2: The Sunken City ጀብዱ kkej
The Myth Seekers 2: The Sunken City Avanture rotp
Har precis börjat spela spelet men jag tycker att det är ett bra spel att spela, skulle vilja spela mer sånt här.
Handlingen är lite för kort för mig.
Installerade om och det gick igenom den här gången. Det var ok MEN väldigt mörk grafik och INTE värt det orimliga priset! Gillade de anpassningsbara inställningarna och bonusspelet. Önskar att jag hade vetat att det fanns ett matchkortspelsalternativ i HOS:s om du hade gjort en störtflod av klick eftersom det är för svårt att se de mörka dolda föremålen...
bra spel älskade det
gillade den gratis delen, önskar att den var gratis att spela
Coolt spel
The Myth Seekers 2: The Sunken City Avanture rotp
Ännu en fantastisk uppföljare i serien. Skickligt gjort utan överflödig distraktion. Enkelt men ändå elegant. HOS- och minispelspusslen är i toppklass och kräver att du sätter på dig din tankemössa. Ett totalt roligt spel hela vägen runt.
Det här var ett bra spel
The Myth Seekers 2: The Sunken City ایڈونچر toi
Gillade verkligen det här spelet och skulle väldigt gärna vilja se fler sådana här.Skulle det finnas ett tredje Myth Seekers-spel? Skulle mer än gärna köpa och spela. Fantastiskt spel, utmärkt grafik och bra story också.
Av Sunward Games. Har precis avslutat ett mycket kort gratis kapitel. Utmärkt grafik. Lockande historier och fin voice over. Bra kontroller.
bra spel, asham du måste betala för det
Fantastiskt spel älskar det tack bra gjort bra story, fortsätt med det goda arbetet bara bli inte giriga på ditt spels folk gillar inte det tack och ha en bra dag.
Roligt spel, trevliga snabbladdningstips